PARTNERZY WSPIERAJĄCY

 

ASB - to profesjonalny dostawca wysokiej jakości usług outsourcingu w zakresie księgowości, zakładania spółek, doradztwa podatkowego, zarządzania powierniczego i płac. Założona w 2002 roku, z biurami w Pradze, Warszawie i Bratysławie, zatrudnia ponad 110 osób.


Więcej na: asbgroup.eu/pl/

 


 

 

BL Info Polska Sp. z o.o to wydawnictwo fachowe, w ramach którego wydajemy poradniki biznesowe z zakresu ekonomii, podatków, zarządzania sprzedażą, prawa pracy i marketingu. Kierujemy je głównie do małych i średnich przedsiębiorstw oraz do instytucji i firm szkoleniowych. Nasza firma jest spółką-córką szwedzkiego wydawnictwa Björn Lundén Information AB.

 

W ramach naszej działalności pomagamy również przedsiębiorstwom szwedzkim w rozpoczęciu działalności na polskim rynku oraz wykonujemy tłumaczenia z języka szwedzkiego.

 

Naszym celem jest przekazanie obecnym i przyszłym przedsiębiorcom oraz ich pracownikom fachowej i kompletnej wiedzy o prowadzeniu przedsiębiorstwa. Robimy to zgodnie z zasadą TRUDNE SPRAWY W PROSTY SPOSÓB.

 

Nasze wydawnictwo zarządzane jest metodą SIM (Speed Intuition Management), polegającej m.in. na rezygnacji ze stanowisk kierowniczych i sztywnych procedur na rzecz kierowania się zdrowym rozsądkiem i intuicją.

 


 

 

 

 

LIDL jest grupą, odnoszących sukcesy sieci sklepów spożywczych, która poprzez dynamiczną ekspansję wpływa na wzrost gospodarczy nie tyko w Europie, ale także poza jej granicami.


Głównym jej założeniem, a tym samym kluczem do sukcesu są proste i jasno sprecyzowane zasady, na których oparta jest cała działalność. Zaoferowanie klientom artykułów codziennej potrzeby o najwyższej jakości po korzystnej cenie to główny cel i wyzwanie.


Więcej na www.lidl.pl

 


 

 

Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A. (PWE) specjalizuje się w wydawaniu podręczników akademickich i specjalistycznych publikacji z dziedziny ekonomii, zarządzania, finansów, rachunkowości, bankowości, marketingu, logistyki, statystyki i metod ilościowych, geografii, a także turystyki i gastronomii.

 

Wydawnictwo powstało w 1949 r. pod nazwą Polskie Wydawnictwa Gospodarcze (Polgos). Od 1961 r. działało jako Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, po prywatyzacji zaś, w 1995 r. nastąpiła zmiana nazwy na Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A. Zachowano skrót PWE i logo, które są atrybutami dobrze rozpoznawanej marki na rynku wydawniczym.


Więcej na: www.pwe.com.pl

 


 

 

Procter & Gamble Company (P&G) – globalna grupa kapitałowa mająca swoją siedzibę w Cincinnati, Ohio, USA. Wytwarza dobra konsumpcyjne, głównie kosmetyki i środki higieny osobistej. Jej wartość szacuje się na ok. 63,1 miliarda USD, co czyni ją jednym z największych przedsiębiorstw świata. W roku 2010 zatrudniał 127 tys. pracowników.


Więcej na:
www.us.pg.com

 


SuperMemo World, z siedzibą w Poznaniu, to jeden z najbardziej znanych dostawców rozwiązań z zakresu e-learningu i cyfrowej edukacji na świecie. Jego oferta obejmuje dziesiątki multimedialnych kursów językowych dostępnych na komputery PC i większości urządzeń mobilnych.

 

„Silnikiem” technologii stosowanych w produktach SuperMemo jest niezwykle zaawansowany algorytm, opracowany przez założycieli i współpracowników firmy jeszcze w czasach ich studiów inżynierskich. Algorytm jest stale udoskonalany, by pomóc użytkownikom naszych produktów przyswoić więcej wiedzy niż przy pomocy któregokolwiek z konkurencyjnych rozwiązań. I to w znacznie krótszym czasie!

 

Według naszej najlepszej wiedzy, SuperMemo to pierwszy na świecie program komputerowy, który zastosował zaawansowane, inteligentne algorytmy bazujące na krzywych zapominania, do optymalizacji procesu powtórzeń zapamiętywanego materiału. Bazując na badaniach naukowych, jeszcze w latach 80. ubiegłego wieku (niekomercyjnie) i wczesnych 90. (jako firma) de facto stworzyliśmy pojęcie “spaced repetition”, teraz wykorzystywane przez tysiące aplikacji i serwisów, które czasami otwarcie, czasami nie przyznając się, a coraz częściej nieświadomie kopiują rozwiązania wymyślone w SuperMemo.

 

Historia firmy rozpoczęła się w 1991 roku, kiedy to założyło ją dwóch zdolnych, przedsiębiorczych studentów, posiadających uformowaną wizję ich przyszłego biznesu. Będąc świadkiem błyskawicznych zmian ekonomicznych zachodzących w ówczesnej Polsce, doszli oni do wniosku, że tym, co gwarantuje przystosowanie się do nowych warunków i odniesienie sukcesu, jest umiejętność szybkiego uczenia się. Ich plan biznesowy zakładał więc wprowadzanie na rynek produktów, opartych na najnowszych technologiach informatycznych, które przyśpieszyłyby proces uczenia się i zdobywania nowych umiejętności.

 

W trakcie ponad 20 lat swojej działalności SMW zdobyło liczne nagrody za innowacyjność w dziedzinie edukacji, zaś recenzje ich produktów nieodmiennie podkreślają wyjątkową skuteczność metody nauczania SuperMemo. Z kursów językowych firmy korzystają przedsiębiorstwa, instytucje państwowe, szkoły i uniwersytety oraz setki tysięcy użytkowników indywidualnych na całym świecie.

 

Obecnie SMW stale się rozwija, wykorzystując ogromny potencjał urządzeń mobilnych i technologii internetowych. To firma „przyjazna pracownikom”; ci zaś entuzjastycznie i kreatywnie pochodzą do nowych zadań.

 


 

 

W roku akademickim 1972/73 powołano w Uniwersytecie Łódzkim Dział Wydawnictw, którego zadaniem miało być opracowywanie i edycja uczelnianych prac naukowych, dydaktycznych i informacyjnych. W 1984 r. Dział został przekształcony w Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.

 

Autorami publikowanych prac są przede wszystkim pracownicy naukowi uczelni, ale również wybitni znawcy przedmiotu z innych ośrodków w kraju i za granicą, natomiast problematyka publikacji skupiona jest wokół podstawowych dyscyplin uniwersyteckich i tematyki interdyscyplinarnej.

 

Obecnie rozwijany program wydawniczy stanowi kontynuację bogatej oferty starannie opracowanych pod względem redakcyjnym i typograficznym publikacji z różnych dziedzin nauki, ze szczególnym uwzględnieniem szeroko rozumianej humanistyki. Jednocześnie staramy się uatrakcyjnić szatę edytorską naszych wydawnictw między innymi dzięki nowoczesnym projektom graficznym okładek i stosowaniu wysokiej klasy przyjaznych środowisku naturalnemu papierów objętościowych i powlekanych.

 

Dzięki nawiązaniu w 2012 roku współpracy w zakresie obsługi dystrybucyjnej i promocji ze spółką Azymut – Ogólnopolskim Systemem Dystrybucji Wydawnictw nasze publikacje można już zamawiać w ponad 1000 księgarń w całej Polsce. Równocześnie systematycznie zwiększamy liczbę zdigitalizowanych tytułów – podręczników akademickich i książek naukowych – dostępnych on-line.

 

Wyrażamy nadzieję, że podejmowane starania spotkają się z Państwa życzliwym przyjęciem i że coraz częściej będą Państwo sięgać po nasze publikacje w poszukiwaniu rzetelnej wiedzy.