PARTNERZY WSPIERAJĄCY

 

 

Akademia Rachunkowości Compartners jest firmą edukacyjną, która swoją ofertę kieruje przede wszystkim do „świata” księgowego, finansowego, rachunkowego i kadrowego - osób starających się o nowe kwalifikacje zawodowe lub o podniesienie dotychczasowych, średniej i wyższej kadry menedżerskiej, pracowników działów księgowości i finansów, doradców podatkowych, biegłych rewidentów, personelu firm audytorskich i consultingowych. Naszym celem jest kształcenie na kilku poziomach merytorycznych: zarówno w zakresie podstawowym, jak i wysoce zaawansowanym.

            Wychodząc naprzeciw Państwa potrzebom szkoleniowym specjalizujemy się  w obszarze organizacji szkoleń i kursów zawodowych w dziedzinach takich jak: rachunkowość, podatki, finanse, kadry i płace, audyt, prawo,

a co najważniejsze staramy się na bieżąco dostosowywać do potrzeb szkoleniowych rynku. Zajmujemy się także organizacją szkoleń wewnętrznych, jeśli wykazujecie Państwo takie zapotrzebowanie. Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie dotyczące tematyki, formy, miejsca i czasu trwania szkolenia.

W naszej ofercie znajdziecie Państwo także szkolenia wyjazdowe. Dajemy możliwość zdobycia profesjonalnej wiedzy i poszerzenia swoich umiejętności w niezwykle pięknych zakątkach świata jak Kuba, Sycylia, Norwegia, Barcelona czy Meksyk.

Swoją działalność opieramy przede wszystkim na pasji, niezłomnej motywacji, a także wieloletnim doświadczeniu zawodowym ludzi, którzy ją tworzą. Bardzo starannie dobieramy zespół ekspertów  trenerów i kadry dydaktycznej, która z przyjemnością i zaangażowaniem dzieli się z Państwem swoją profesjonalną wiedzą, przekazuje ją w bardzo przystępny sposób, kładąc nacisk głównie na praktykę. Case Study, kazusy, zadania i przykłady pozwalają uczestnikom zdobyć wiedzę

i umiejętności potrzebne w praktyce zawodowej.

Nasz zespół tworzą rzetelne, energiczne i kreatywne osoby, które z ogromnym zaangażowaniem podchodzą do swoich obowiązków. Służymy radą, z przyjemnością odpowiadamy na wszystkie pytania, jesteśmy otwarci i elastyczni w stosunku do Państwa oczekiwań.

Naszym celem jest Państwa zadowolenie z oferowanych przez nas usług.

 

Samo Sedno to seria praktycznych, nowoczesnych poradników, która istnieje na polskim rynku od 2010 roku. Nasze książki pokazują, jak w łatwy sposób poprawić jakość swojego życia, rozwijać karierę i zrealizować cele. W serii znajdują się zarówno poradniki parentingowe, psychologiczne, jak i biznesowe czy hobbystyczne.

W serii Samo Sedno, liczącej ponad 100 tytułów, ukazały się m.in. „Jak zadbać o własne finanse?” Marcina Iwucia, Blogera Roku 2014 oraz „Jak inwestować i pomnażać oszczędności?” Macieja Samcika, zdobywcy Grand Press Economy 2014 dla najlepszego dziennikarza ekonomicznego. Jednym z bestsellerów jest książka „Mindfulness” z przedmową Jona Kabata-Zinna. Ogromnie cieszy również sukces pierwszej kulinarnej książki „Kipi kasza” Pawła Łukasika i Grzegorza Targosza oraz współpraca z Marią Apoleiką, autorką „Psich sucharków” i fantastycznych ilustracji do kolejnego wydania książki „Pies”.

Samo Sedno funkcjonuje jako marka wydawnictwa Edgard, istniejącego od 1996 roku. Obecnie Edgard to jeden z największych w Polsce wydawców kursów do samodzielnej nauki prawie 30 języków obcych.

 

 

 

BL Info Polska Sp. z o.o to wydawnictwo fachowe, w ramach którego wydajemy poradniki biznesowe z zakresu ekonomii, podatków, zarządzania sprzedażą, prawa pracy i marketingu. Kierujemy je głównie do małych i średnich przedsiębiorstw oraz do instytucji i firm szkoleniowych. Nasza firma jest spółką-córką szwedzkiego wydawnictwa Björn Lundén Information AB.

W ramach naszej działalności pomagamy również przedsiębiorstwom szwedzkim w rozpoczęciu działalności na polskim rynku oraz wykonujemy tłumaczenia z języka szwedzkiego.

Naszym celem jest przekazanie obecnym i przyszłym przedsiębiorcom oraz ich pracownikom fachowej i kompletnej wiedzy o prowadzeniu przedsiębiorstwa. Robimy to zgodnie z zasadą TRUDNE SPRAWY W PROSTY SPOSÓB.

Nasze wydawnictwo zarządzane jest metodą SIM (Speed Intuition Management), polegającej m.in. na rezygnacji ze stanowisk kierowniczych i sztywnych procedur na rzecz kierowania się zdrowym rozsądkiem i intuicją.

 

Magazyn „Controlling i Zarządzanie” to fachowe czasopismo o zasięgu ogólnopolskim, kierowane do profesjonalistów rachunkowości zarządczej, controllingu, analizy finansowej i sprawozdawczości zewnętrznej. Czytają go przede wszystkim: członkowie zarządów i rad nadzorczych, dyrektorzy finansowi, główni księgowi, analitycy finansowi, controllerzy finansowi, doradcy biznesowi i konsultanci z firm doradczych.

 

 

CENTRUM SZKOLENIA KSIĘGOWYCH jest firmą specjalizującą się w organizowaniu kursów i szkoleń z zakresu księgowości oraz zagadnień kadrowo-płacowych na różnym poziomie zaawansowania.

Naszą stałą ofertę stanowią kursy: Samodzielny Księgowy na Księgach Handlowych, Główny Księgowy, Księgowość Małej Firmy, Specjalista ds. Kadr i Płac, Kadry i Płace dla Zaawansowanych.

Wszystkim Absolwentom powyższych kursów zapewniamy bezpłatne konsultacje.

Ponadto oferujemy jedno i kilkudniowe szkolenia, w następujących obszarach: księgowość, rachunkowość, podatki, prawo pracy, płace, ubezpieczenia społeczne – ZUS oraz szkolenia z obsługi wybranych programów księgowych i kadrowo-płacowych m.in.: „Symfonia F-K”, „Symfonia Kadry i Płace”, „CDN OPTIMA”, „Rachmistrz GT”, „Płatnik” itp., itd.

W zakresie kursów i szkoleń współpracujemy z Wykładowcami/Trenerami, pośród których są praktycy, główni księgowi, biegli rewidenci, certyfikowani księgowi, prawnicy, specjaliści ds. kadr i płac, autorzy artykułów branżowych itd. Na Państwa życzenie możemy przedstawić szczegółowy program każdego ze szkoleń lub wspólnie z Państwem opracować indywidualny program nauczania. Zapraszamy na naszą stronę www.szkolenia-ksiegowych.pl oraz na naszego faceboka www.facebook.com/szkoleniaksiegowych.

 

 

 Wydawnictwo Difin istnieje na polskim rynku od 1991 roku. Specjalizuje się w publikacjach z zakresu zarządzania, rachunkowości, ekonomii, prawa. Aktualna oferta wydawnicza została rozszerzona również o publikacje z dziedziny psychologii i socjologii dla których wprowadzono nowy imprint: ENGRAM. Difin jest również wydawcą podręczników akademickich i podręczników skierowanych do szkół ponadgimnazjalnych do nauki przedmiotów zawodowych. Atutem Wydawnictwa jest pewna, rzetelna informacja poparta doświadczeniem autorów, znawców tematu, profesjonalistów z czołowych polskich uczelni i praktyków z renomowanych firm polskich i zagranicznych. Od listopada 2011 roku, Wydawnictwo Difin prowadzi stacjonarną księgarnię w gmachu głównym budynku SGH, oraz stronę i sklep internetowy www.ksiegarniasgh.pl. Wszystkich studentów i wykładowców serdecznie zapraszamy do skorzystania z proponowanych tam zniżek i promocji.

 

Wydawnictwo Edgard, założone w 1996 roku, jest czołowym producentem książek, audiobooków, publikacji multimedialnych do nauki 30 języków obcych oraz nowoczesnych poradników z serii Samo Sedno. Wszystkie publikacje wydawnictwa cechuje wysoka jakość materiałów merytorycznych oraz różnorodność tematyczna. Wydawnictwo kieruje ofertę do klientów indywidualnych, szkół, innych wydawnictw oraz firm. Prowadzi również specjalistyczne serwisy internetowe poświęcone edukacji i nauce języków. Wydawnictwo jest członkiem Polskiej Izby Książki oraz wspiera Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Jakości w Nauczaniu Języków Obcych PASE.

 

Nasza firma istnieje od 2008 roku. Początkowo zajmowaliśmy się marketingiem internetowym oraz projektami IT (jesteśmy m.in. właścicielem portalu TwojaEuropa.pl).  Samodzielnie pozyskując wiedzę zrozumieliśmy, jak istotne jest przekazywanie jej w sposób kompetentny, praktyczny i  przede wszystkim w atmosferze ułatwiającej zrozumienie i zapamiętanie informacji.

W 2010 roku stworzyliśmy Edukey, by połączyć najlepsze praktyki szkoleń tradycyjnych, z nowoczesnymi metodami i technologiami. Kładziemy nacisk na zwrost wydajności pracy oraz szybkość nauki.

W naszym zespole są certyfikowani specjaliści Microsoft, Google, ECDL oraz PRINCE2.

Współzałożyciel naszej firmy, Łukasz Matuszewski, jest obecnie członkiem zarządu Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. W połączeniu z naszymi dobrymi referencjami, daje to Państwu gwarancję zadowolenia z naszych usług.

Jesteśmy Centrum Egzaminacyjnym ECDL, oraz Microsoft Office Specialist (Certiport).

Ofertę kierujemy zarówno do klientów biznesowych, instytucjonalnych jak i osób prywatnych.

Traktujemy wiedzę i umiejętności, jako klucz, który otwiera Wam drzwi do nowych możliwości. Chcemy, byście dzięki zdobytym praktycznym kompetencjom poczuli w sobie siłę i motywację do podejmowania nowych wyzwań oraz przyspieszyli realizację zadań.

Wiedzy nabiera się wraz doświadczeniem. Łączymy więc innowacyjność, z szacunkiem do kultury i historii Łodzi. Naszą siedzibą jest nowoczesne biuro w klimatycznym i odrestaurowanym pofabrycznym lofcie, blisko centrum miasta. Tam też zlokalizowane są nasze łódzkie sale szkoleniowe, wyposażone w nowoczesny sprzęt komputerowy i audiowizualny.

 

 

IBD Business School

 

IBD Business School jest szkołą biznesu, która oferuje najlepsze programy rozwojowe dla polskiej i międzynarodowej kadry zarządzającej. Nowa nazwa (od początku 2015 roku) jest kontynuacją poprzedniej – Instytut Rozwoju Biznesu – w wersji angielskiej „Institute for Business Development”.

Od 2013 roku IBD Business School ma status jednostki naukowej w ocenie parametrycznej, przeprowadzonej przez Komitet Ewaluacji Jednostek Naukowych Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Szkoła prowadzi unikalne w Polsce – ze względu na zakres tematyczny, międzynarodową kadrę wykładowców i formę kształcenia – programy MBA. We współpracy z brytyjską szkołą biznesu AshridgeExecutive Education oferuje w języku angielskim program IBD Executive MBA, adresowany do szerokiego międzynarodowego audytorium; po polsku program IBD MBA dla właścicieli, sukcesorów i kadry zarządzającej polskich firm oraz IBD International MBA realizowany w ramach partnerstwa z Buckinghamshire New University, wyłącznie w języku angielskim. To nowy program na polskim rynku, jego pierwsza edycja rozpocznie się w marcu 2017 roku.

Do tego celu dążyliśmy konsekwentnie od lat, towarzysząc gospodarczym przemianom polskiej transformacji jako jedna z czołowych instytucji  szkoleniowych. Na początku lat 90. ubiegłego wieku zainicjowaliśmy kształcenie doradców inwestycyjnych, dyrektorów finansowych, maklerów, członków rad nadzorczych. Byliśmy liderem w szkoleniach z dziedziny marketingu, restrukturyzacji przedsiębiorstw, dzieliliśmy się polskimi doświadczeniami z sąsiednimi krajami.

Oferta IBD Business School

  • IBD Executive MBA
  • IBD International MBA
  • MBA
  • Certyfikowane programy rozwojowe – otwarte i dla firm, realizowane w ramach następujących centrów eksperckich:
    • Strategia i Zarządzanie
    • Przywództwo
    • Zarządzanie Kapitałem Ludzkim
    • Marketing i Sprzedaż
    • Finanse i Ład Korporacyjny
    • Szkoła Coachingu IBD-NMC
    • Szkoła Trenerów Biznesu IBD
  • Coaching systemowy
  • Doradztwo i badania organizacyjne
  • Programy unijne i przetargowe
  • Kampus:  Green Park Conference Centre w Serocku i Sienna Training Centre w Warszawie

Kadra

Eksperci, konsultanci, trenerzy i wykładowcy  IBD to wysokiej klasy specjaliści z międzynarodowym doświadczeniem naukowym i badawczym oraz praktyką w biznesie. Ogółem Szkoła współpracuje z ponad 150-osobową kadrą. Wiedza, bogate doświadczenie praktyczne, umiejętność tworzenia atrakcyjnych projektów edukacyjnych, doradczych i badawczych to cenny intelektualny potencjał IBD, który pozwala oferować organizacjom interdyscyplinarne i spójne programy rozwoju, odpowiadające potrzebom nowoczesnego biznesu i uwzględniające najnowsze światowe tendencje i wzorce.

 

 

 

Dynamiczny rozwój spółek Grupy Jeronimo Martins w Polsce: Jeronimo Martins Polska S.A. właściciela sieci sklepów Biedronka i Jeronimo Martins Drogerie i Farmacje sp. z o.o. właściciela sieci sklepów z kosmetykami hebe oraz Aptek na Zdrowie możliwy jest tylko dzięki zaangażowaniu kilkudziesięciu tysięcy naszych pracowników. W związku z tym zadaliśmy sobie pytanie – czy organizacja wyznaczająca nowe standardy w handlu i dystrybucji nie powinna wyznaczać standardów także jako pracodawca? Przekonaj się, że warto z nami pracować!

Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja to spółka, która dynamicznie się rozwija i otwiera kolejne sklepy z kosmetykami na terenie całej Polski.

Struktura Jeronimo Martins Polska jest znacznie bardziej rozbudowana ze względu na ponad 2690 sklepów Biedronka, które już posiadamy. Towar trafia do sklepów z 14 centrów dystrybucyjnych. Koszalin, Grudziądz, Wyszków, Mszczonów, Sieradz, Kostrzyn, Lubin, Brzeg, Ruda Śląska, Wojnicz, Lubartów, Gdańsk, Kraków i Pruszków – w tych miejscowościach znajdują się nasze centra dystrybucyjne oraz biura regionów. Centrum dystrybucyjne wraz z przyległym do niego biurem regionalnym tworzą tzw. region. Regiony noszą nazwę od miejscowości, w których znajdują się centra dystrybucyjne. Pracownicy biura regionu zapewniają wsparcie biznesu w różnych obszarach np. personalnym, prawnym, IT, technicznym, finansowym. Funkcją centrum dystrybucyjnego jest zapewnienie codziennych dostaw do sklepów Biedronka w ramach regionu.

Biuro główne firmy znajduje się w Warszawie. Zlokalizowane są w nim działy wspierające skuteczne funkcjonowanie organizacji.

W naszej strukturze można także wyróżnić:

Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu, którego pracownicy wspierają firmę w procesach księgowych oraz kadrowo-płacowych.

Centrum Przetwarzania Danych w Kostrzynie Wielkopolskim, którego pracownicy są odpowiedzialni za realizację zadań związanych z rozwojem aplikacji i architektury IT oraz wsparciem użytkowników w sklepach, centrach dystrybucyjnych i biurach regionalnych.

Sercem firmy jest pion operacyjny – czyli pion sprzedaży. Każde 5-6 sklepów tworzy rejon zarządzany przez Kierownika Rejonu, 5-6 rejonów składa się na okręg zarządzany przez Kierownika Okręgu.

 

 

Szkoła językowa Łódź,Lloyd Woodley English Language Centre Łódź prowadzi kursy z języka angielskiego dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Szkoła Językowa Łódź Lloyd Woodley English Language Centre to pierwsza w Łodzi szkoła języka angielskiego założona i prowadzona przez Brytyjczyków od 2000 roku. W budynku naszej szkoły języka angielskiego znajduje się kilkanaście nowocześnie urządzonych sal wykładowych wyposażonych w sprzęt audo-video oraz bezprzewodowy dostęp do internetu. Do dyspozycji naszych słuchaczy udostępniamy bibliotekę z literaturą i prasą angielską oraz dvd z filmami w angielskiej wersji językowej. Wszyscy uczestnicy naszych kursów języka angielskiego otrzymują bezpłatny dostęp do platformy e-learningowej.

Siedziba szkoły od początku działalności mieści się przy ulicy Narutowicza 86 w Łodzi. Jest to bardzo dobra lokalizacja dla studentów, stanowiących większość naszych słuchaczy. Nasza lokalizacja to zaledwie kilka minut od miasteczka akademickiego czy łódzkich uczelni wyższych.

Szeroka oferta nauki oraz możliwość kontynowania nauki na kolejnych poziomach zaawansowania sprawia że z roku na rok wzrasta lista naszych zadowolonych słuchaczy. Zawsze dokładamy wszelkich starań by nasze usługi stały na najwyższym poziomie. Dzięki temu posiadamy wiele pozytywnych opinie w ankietach i rankingach szkół języków obcych.

Lloyd Woodley English Language Centre Szkoła językowa Łódź jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy pod nr 2.10/00207/2005. jak i do Ewidencji Placówek Niepublicznych kształcenia ustawicznego Nr.ew.2.10/00058/2016

 

 

Wydawnictwo MARINA zajmuje się publikowaniem, promocją i dystrybucją tradycyjnych książek drukowanych. W trosce o wysoki poziom merytoryczny każdej książki. Wydawnictwo MARINA ściśle współpracuje ze środowiskiem naukowym – akademickim. Dba o to, żeby każda wydana przez nie książka odznaczała się przede wszystkim wysoką jakością. O jakości tej decyduje m.in.: dokładna selekcja propozycji nadesłanych do wydania, przynależność autorów publikacji do wysoko wyspecjalizowanej kadry naukowców i praktyków mających duże doświadczenie badawcze, naukowe i zawodowe, recenzowanie publikowanych prac przez wysokiej klasy specjalistów, prosta, czytelna i zrozumiała forma prezentowanych treści. Wszystkie książki Wydawnictwa MARINA podlegają starannemu opracowaniu merytorycznemu, edytorsko-typograficznemu i odznaczają się indywidualną i niepowtarzalną szatą graficzną. Książki Wydawnictwa MARINA objęte są patronatami medialnymi m.in. przez czasopisma, magazyny, gazety oraz radio, portale internetowe i telewizję.

 

Preston Publishing jest polskim wydawnictwem językowym. Wydajemy książki do nauki języków obcych w zupełnie nowej formule. Pierwsza seria zatytułowana "Angielski w tłumaczeniach. Gramatyka" od razu zyskała ogromną popularność. Po niej wydana została kolejna do nauki słownictwa biznesowego "Angielski w tłumaczeniach. Business". Ich unikalność jest ceniona przez nauczycieli i uczniów. Materiały stanowią doskonały suplement każdego kursu zarówno dla ucznia jak i nauczyciela oraz świetnie sprawdzają się jako podręczniki do samodzielnej nauki języka. Wydawnictwo prężnie rozwija się i obecnie pracujemy nad  serią do nauki słownictwa oraz serią do języka hiszpańskiego, niemieckiego, francuskiego oraz rosyjskiego.

Chcemy, aby zarówno uczący się jak i nauczyciele poznali i skorzystali ze sposobu nauki wypracowanego przez autorów książek. Jesteśmy pewni, że jeszcze szersze grono uczniów i nauczycieli znajdzie w podręcznikach prosty, przystępny i skuteczny sposób na naukę języków obcych. Sprawdzają się one bowiem nie tylko jako doskonałe materiały do samodzielnej nauki, ale także jako idealny suplement do regularnych kursów.

 

 

SuperMemo World, z siedzibą w Poznaniu, to jeden z najbardziej znanych dostawców rozwiązań z zakresu e-learningu i cyfrowej edukacji na świecie. Jego oferta obejmuje dziesiątki multimedialnych kursów językowych dostępnych na komputery PC i większości urządzeń mobilnych.

„Silnikiem” technologii stosowanych w produktach SuperMemo jest niezwykle zaawansowany algorytm, opracowany przez założycieli i współpracowników firmy jeszcze w czasach ich studiów inżynierskich. Algorytm jest stale udoskonalany, by pomóc użytkownikom naszych produktów przyswoić więcej wiedzy niż przy pomocy któregokolwiek z konkurencyjnych rozwiązań. I to w znacznie krótszym czasie!

Według naszej najlepszej wiedzy, SuperMemo to pierwszy na świecie program komputerowy, który zastosował zaawansowane, inteligentne algorytmy bazujące na krzywych zapominania, do optymalizacji procesu powtórzeń zapamiętywanego materiału. Bazując na badaniach naukowych, jeszcze w latach 80. ubiegłego wieku (niekomercyjnie) i wczesnych 90. (jako firma) de facto stworzyliśmy pojęcie “spaced repetition”, teraz wykorzystywane przez tysiące aplikacji i serwisów, które czasami otwarcie, czasami nie przyznając się, a coraz częściej nieświadomie kopiują rozwiązania wymyślone w SuperMemo.

Historia firmy rozpoczęła się w 1991 roku, kiedy to założyło ją dwóch zdolnych, przedsiębiorczych studentów, posiadających uformowaną wizję ich przyszłego biznesu. Będąc świadkiem błyskawicznych zmian ekonomicznych zachodzących w ówczesnej Polsce, doszli oni do wniosku, że tym, co gwarantuje przystosowanie się do nowych warunków i odniesienie sukcesu, jest umiejętność szybkiego uczenia się. Ich plan biznesowy zakładał więc wprowadzanie na rynek produktów, opartych na najnowszych technologiach informatycznych, które przyśpieszyłyby proces uczenia się i zdobywania nowych umiejętności.

W trakcie ponad 20 lat swojej działalności SMW zdobyło liczne nagrody za innowacyjność w dziedzinie edukacji, zaś recenzje ich produktów nieodmiennie podkreślają wyjątkową skuteczność metody nauczania SuperMemo. Z kursów językowych firmy korzystają przedsiębiorstwa, instytucje państwowe, szkoły i uniwersytety oraz setki tysięcy użytkowników indywidualnych na całym świecie.

Obecnie SMW stale się rozwija, wykorzystując ogromny potencjał urządzeń mobilnych i technologii internetowych. To firma „przyjazna pracownikom”; ci zaś entuzjastycznie i kreatywnie pochodzą do nowych zadań.

 

 

 

Partnerzy główni

  • image
  • image
  • image
  • image

Partnerzy merytoryczni

  • image
  • NZB
  • image
  • image